Wednesday, July 25, 2012

Aku Bahagia ^,^

Alhamdulilllah.
Itu sahaja ungkapan yang dapat ku ucapkan sebagai seorang hambaNya yang telah bernafas di bumi ini selama 20 tahun.
Hari ini sudah masuk hari ke 5 Ramadhan. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik daripada yang sebelumnya.

Aku Bahagia punya Mu, Tuhanku.
Aku Bahagia punya mu, Rasulku.
Aku Bahagia punya kamu, sahabtku. ( Kamu tahu siapa kamu)
Aku Bahagia punya kamu, pengalamanku. ( IB )
Aku Bahagia punya Allah menunaikan impianku. ( lepas IB )

Semoga Allah permudahkan segalanya.
Semoga diriku dapat ke udara.
Semoga ukhwahku kekal selamanya.
Semoga kita berjaya menjadi doktor hambaNya.
Semoga kita berjaya melepasi ujianNya.
Semoga aku berjaya ke syurgaNya bersama kamu dan lainnya.

Ya Allah. Aku bersyukur padaMu.
Alhamdulillah Aku Bahagia atas segala aturanMu.



No comments:

Post a Comment

"Smile while u still can"